Pagina's

maandag 21 januari 2013

Even tussenuit...

Vorige week zijn we weer een paar dagen naar de camping geweest. Camping?? Met dit weer? JA!
En nicht en neef van ManLief hebben een camping net onder Maastricht. Camping de Oosterdriessen We zijn er al vaker geweest (Klik) (Grof)snoeiwerk hebben ze iedere winter weer en ML helpt daar graag bij.
 
Van de studio waar we vorige keer hebben overnacht was in verband met de winter alles afgesloten. Daarom sliepen we boven het kantoor/winkel/café. Hun eigen huis heeft een open trap naar boven en dat is vooral voor onze 'ouwe' Anly niet echt handig.




Terwijl M, neef W en hun zoon W buiten druk bezig waren (zagen, snoeien, verhakselen, alles opruimen. Stammen worden bij de poort gelegd zodat mensen ze kunnen halen voor brandhout), zaten nicht P en ik lekker binnen. P had wat verstelwerk erbij gepakt en ik had uiteraard handwerk mee. Veel heb ik niet gedaan want we hebben gezellig zitten te babbelen en dan vind ik het wel zo leuk/beleefd om haar aan te kijken.

 De honden? Die hebben zich ook weer prima vermaakt. Uitlaten? Lekker geen riem om, deur open en een rondje over de camping lopen. Konijnen keutels eten en kijken wat de mannen aan het doen zijn.

Niet alleen snoeiwerk gebeurd in de winter ook eventuele aanpassingen worden gedaan. Zo zij er vier blokhutten geplaatst om als trekkers hut ingericht/gebruikt te worden en wordt er een veld verhard voor mensen die met een camper komen.

Het is lekker/leuk/gezellig er even uit te zijn maar thuis komen bij de katten is ook fijn. Ze komen niets tekort.... maar toch.... ik mis ze dan wel........