Pagina's

maandag 28 april 2014

Een andere keer....

De laatste keer had ik geschreven dat ik een andere keer liet weten waar ik (thuis) momenteel veel mee bezig ben in plaats van patchwork
Wel..... Vandaag is het 'een andere keer'.......







De oude werktafel en stoel....






De nieuwe werktafel en stoel.....







oud en nieuw bij elkaar......






Hier is het ooit.... jaaaaaaaren geleden mee begonnen.
Op een beurs poppenhuis dingetjes gekocht om een 'naai-kamertje' en een 'tuin-quiltje' te maken... nooit wat van gekomen......





'Laatst' was er bij de Xenos dit 'huisje' afgeprijsd en mijn gedachten waren meteen: Daar moet wat mee te doen zijn. Het is wel geen poppenhuis of echte kamertjes maar je kan er leuke tafereeltjes in maken. 



Het begin is er. De tuin-meubeltjes zijn zelf gemaakt. (moeten nog in de beits of olie gezet worden...)
Ik ben nu met een kast voor de hobby/naai kamer, bed voor de slaapkamer en met een keukenblokjejeje bezig.
De verhouding voor poppenhuis aankleding is 1:12.
Wat in werkelijkheid 12 cm. groot is, is bij 'mij' 1 cm. groot.......



Ook ben ik al bezig geweest met vulling voor de hobby/naai kast.
Hier was ik bezig met het maken van borduur-garen-strengetjes.
Dat kleine spul is eeerruuuggg aantrekkelijk voor de katten.....
Bij elkaar heb ik volgens mij al teveel vulling voor de kast gemaakt. Of heb ik een te kleine kast gemaakt????? 
Toch een echte poppenhuis maken??????
NEE!!!!!! heb je geen ruimte voor.......
Maak eerst dit af.... dan zien we wel verder...... er zijn ook nog een boel stofjes die.......... 

Wat is hobby toch heerlijk verslavend.....
Een gezonde verslaving??????? 
Af en toe slapeloze nachten....
en....
en......
GEWOON LEUK!!!