Pagina's

woensdag 6 juni 2012

ZE ZIJN ER!!!!!!!!!

Vanmorgen vroeg opgestaan om Manlief weg te brengen zodat ik de auto had om Thor en Thyrvi op te halen.
Vanwege de honden heb ik ze vandaag nog in de bench gelaten.  De honden zijn katten gewend en bedoelen het niet kwaad maar die lompe poten....en die kleine katjes....

Zowel Ayka als Anly vonden het wel erg interessant van die kleine nieuwe bewoners. 



Uiteraard vond Tabby het ook interessant. Eerst goed kijken vanaf de tafel en daarna toch dichterbij want dat eten rook wel erg lekker. Maar de oude dame mag geen kittenvoer hebben!!!




Het eet en drinkt, slaapt, speelt en slaapt weer. Nu nog in de bench, vannacht in de douche (hebben ze wat meer ruimte en 's nachts moet ik vaak een pl.... doen... kan ik ze meteen even kroelen...). Morgen is ML vrij dan proberen we ze los te laten maar dan zijn we met z'n tweeën om de honden in de gaten te houden...

ZUCHT.... gisteren "twijfelde" ik nog even of ik er wel wijs aan deed om met de dames die we hebben kleine katjes er bij te nemen maar als ik zo naast ze dit zit te typen en naar dat kleine grut (ze zijn echt nog klein, nog maar zeven weken) kijk twijfel ik absoluut niet maar zit gewoon te genieten. Af en toe een traan in mijn oog want dan denk je weer aan de "oudjes" die hun zijn voor gegaan. Ik mis ze nog steeds........

Dit was het voor vandaag. ML weer gaan halen en daarna eten verzorgen......