Pagina's

donderdag 21 februari 2013

"Wilde vogels" voeren.

 Hé, het sneeuwt buiten. ik kan me niet herinneren dat ik daar iets over gehoord heb. Verwachting van buien-rader geeft in ons dorp 0,0 neerslag aan, in Duitsland een paar kleine oranje (sneeuwbuien) vlekjes....
 Hoog tijd om de "wilde"vogels weer voer bij te geven. Een schaaltje gemengd zaad voor de zaad eters, een schaaltje met vries-droge meelwormen voor de insecten eters en een schoteltje rozijnen en appel voor de fruit eters. Een grote schaal op tafel met van alles wat voor de vogels die niet graag in het huisje komen.
Alles op zijn plekje met onder het voer-huisje nog een extra toren met gemengd zaad. Een "huisje"  voor de gepelde pinda's en een "fles" aan de volière met zonne-pitten (op dit moment ook wat pinda's erbij want pitten moet ik weer bij halen). Overal extra oogjes ingedraaid voor de vetbollen die de verwende beestjes slecht eten.....


Daar komen de vogels meteen weer om van het verse voer te genieten. Dat gaat er goed in....







Geen idee of jullie dit bericht kunnen lezen of dat jullie op mijn site kunnen komen want na het schrijven wilde ik het controleren via voorbeeld maar toen kreeg ik de waarschuwing van malware (of hoe het ook heet) Het lukte me ook niet om 'blog weergeven' te gebruiken, weer de melding. Nu via explorer een poging doen....
Kunnen jullie het nog volgen???? Ik eerlijk gezegd niet.... Hoop dat er niets aan de hand is!!!