Pagina's

zondag 25 augustus 2013

Open dagen The Logcabin

Vrijdag 23 en zaterdag 24 augustus waren  er bij The Log Cabin open dagen.
 In de cursus/les/bee ruimte hingen/lagen/stonden de werkstukken die ingeleverd zijn en gemaakt waren van stofpakketjes die je vanaf de opening kon kopen. Je mocht er maximaal drie stofjes bij gebruiken, maximaal 3 meter omtrek en er moest log cabin patroon in verwerkt zijn.

Zoeken naar Rudolf

Gedwarrel











Dit waren de van mij ingeleverde quiltjes. Het kerstquiltje is stitchery, met de hand genaaid en met de hand gequilt.
Het herftsquilltje is met de naaimachine genaaid en met de machine gequilt. De 'losse' bladeren zijn van vilt en met de hand de nerven er op geborduurd en met de hand er op 'genaaid'.

In dezelfde ruimte was ook een groot gedeelte van het cursus aanbod te zien. Diverse stitchery vormen, vilt-maaksels, met pre-cut's een quilt maken enz. enz. om je vingers bij af te likken......
Buiten was het reuze gezellig aangekleed met Halloween, herfst en home-decor accessoires
Voor de liefhebbers was er koffie en thee.
Boven was het 'wintertijd'......
Prachtige kerst-stoffen en gezellige aankleding hebbendingetjes.
Niet te vergeten een kerstboom in vol ornaat !-)
Nu niet denken dat er geen mens was....
In tegendeel, lekker met deze en gene even bij-babbelen en tips/ideeën uitwisselen.

Ik zou EVEN gaan kijken en hoi zeggen maar zo als gewoonlijk was het te gezellig en ben ik langer gebleven dan de bedoeling. MOET KUNNEN!!!


Geniet van de nieuwe week met veel creatieven dingen....

Even opscheppen.......
Ik lees net bij Jacqueline op haar blog dat de kiezers mijn quiltje Zoeken naar Rudolf van de kerstquiltjes het leukste vonden en deze dame (sorry ik weet niet wie hem gemaakt heeft) bij de herfts-stofjes.