Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Weer andere stoffen....

Grauw weer, de regen klettert tegen de ramen. ManLief heeft weekend dienst. Echt een reden om binnen te zijn en aan de hobby te werken.
Begrijp me niet verkeerd... Vorige week vond ik het ook lekkerder met vorst en een zonnetje.
Een vorige keer had ik stofjes laten zien die ik dacht te gebruiken voor een quilt maar.... de kleuren van de toevoegingen/versiersels pasten er toch niet zo best bij dus in de kast gedoken en nieuwe "flowerpower"kleuren opgezocht die wel bij de versiersels passen. Toen nog een hele tijd aan het dubben geweest: hoe precies???? hoe groot????? hoeveel banen????? zo laten lopen... of zo????? ZUCHT....... Hobby???? .......Ik begin straks maar te snijden en leggen en dan zien we wel.....

Ook de vogels hebben er niet zoveel zin in. De voerhuisjes worden deze dagen niet zo druk bezocht.
Deze koolmees had toch wel trek in wat pinda's.
Morgen komt er weinig van naaien. Familie bezoekjes. Eerst ga ik (vanuit Zuid Limburg) naar een zus in Brabant, daar komt ook een broer uit Zeeland naartoe en gaan we met één auto (veel gezelliger rijden) tantes bezoeken in Wassenaar en Den Haag. Hoe laat we terug zijn zien we wel weer. Laat denk ik.....
Nu toch even de regen in. De honden moeten uit. Daarna lekker een mok hete chocomelk en een handwerkje erbij en daarna toch echt gaan snijden en kijken (NEE niet kijken DOEN!!!!) hoe of wat...