Pagina's

maandag 28 mei 2012

Dagje uit

ManLief moest het weekend werken en kon zondag de auto thuis laten omdat hij door een collega/oproepkracht opgehaald zou worden. Ik had daarom mijn kans gegrepen om "even" koffie bij een van mijn broers te gaan drinken. Deze woont het dichtst bij maar is toch nog zo'n twee uur rijden (van Zuid Limburg naar Zeeuws Vlaanderen).
Het was veel te mooi weer om thuis te zitten of om met de auto te toeren. Mijn broer heeft twee (oude) snorfietsen staan en daar gingen we lekker een stuk mee toeren. (lekker makkelijk...)
Eerst naar een vorig jaar nieuw aangelegd natuur gebied. Het moet nog allemaal flink groeien en dier en plant aantrekken maar het idee/uitvoering/gelegenheid is er!!!
Een pauze gehouden bij een camping met groot restaurant. Uiteraard buiten gezeten in de schaduw met uitzicht op een grote karper vijver (de grootste waren al gauw 60-70 cm lang) onder het genot van een ijs met verse aardbeien. 
Onderweg (maar op één plek tegengekomen...) klaprozen gefotografeerd en bestudeerd voor mijn volgende quilt. (eigenlijk moet ik van ML eerst een quilt afmaken (een van de vele...)waar ik al mee bezig ben)

Kortom het was een lekker en nuttig dagje uit.