Pagina's

vrijdag 11 mei 2012

Weer wat verder...

Het machinaal quiltwerk van de Power Flower quilt is gedaan. Het is met een kleur verlopend garen gedaan. Gewoon simpel.... Zo ervaren ben ik er niet mee en de verhouding stoel-tafel-naaimachine is niet zo fijn. Bureau stoel erbij gepakt maar het is "maar" een simpele en echt hoog kan ik hem niet zetten dus voor het lekkere blijf ik te laag zitten...  Misschien een keer bij RD4 (gemeente tweede-hands gebeuren) langs gaan en een tafeltje halen, poten wat korter zagen...en....en....en.... Helaas hebben ze geen extra  ruimte die je voor een habbekrats mee kunt nemen en even aan je huis kan plakken als werkruimte.

Kraaltjes en andere versiersels bij elkaar gezocht (niet alles wat op het dienblad staat wordt gebruikt) en uitproberen maar. Hoeveel..... waarvan..... Bevestig ik het zo of zo erop?? Wat is wijsheid??



Néééé... dit is geen sterrenhemel bij nacht maar opgespelde proefje bij een heel klein lichtpuntje. Het glittert/weerkaatst leuk. De rest ook voorzien van pal-letjes en kraaltjes. Ik ben best een beetje tevreden (al zeg ik het zelf.......)

 Vooruit... nog twee (wazige) voorbeelden van waar ik mee bezig ben.....



En nu is het eten-klaar-maak-tijd. Venkel en vis. Het is tenslotte vrijdag maar nog meer omdat het gewoon lekker is!!!