Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Met dit warme weer wordt er eerlijk gezegd wel af en toe achter de computer gezeten maar weinig op de blogs ECHT gelezen. Even bij de bloglijst kijken wie, en kort wat er geschreven is met het idee straks reageer ik wel...... Tja en dan is er het bekende: van uitstel komt afstel.....


Een verfrissend fruithapje erbij en even de tijd nemen!

Wat hebben we zelf gedaan?




Labels ontworpen.
Nooooouuuuuu, de "grote" rechts heb ik al even geleden ontworpen maar nu eindelijk met transfer papier op stof gestreken. Deze zijn voor achter de quilt(s) de kleintjes voor tassen, kleding enz.... (je ziet het plannen......)
Het idee had ik al langer en bij Zusje zag ik een uitvoering gezien waardoor ik zeker wist dat het moest lukken.

De eerste zit al achter een quiltje.
Het kerst quiltje voor de open dagen bij Jacq. is klaar (Ook de afgelopen tijd aan gewerkt...). Alleen nog een latje zagen en oogjes er in draaien.
Het is hééél eng dat het al klaar is want meestal is zoiets pas op het laatste moment klaar dankzij 'nachtwerk'.
Oeioeioei....ik zie opeens dat ik de datum ben vergeten op het label te schrijven... In het hoekje kan dwars nog wat staan...


Thor ligt hele dagen te slapen in de garage/schuur. Momenteel vaak op een oude postzak gevuld met plastic granulaat (kunstrijst) wat ik gebruik als verzwaring bij 'dingen' die moeten blijven staan.


Tabby ligt heel veel in de oude kussens die momenteel continu in de tuinstoelen liggen met dit goede weer.





Thyrvi, de lieve meid, volgt me terwijl ik de foto's maak en PLOFT neer als ik even stil sta....



De honden hebben ook niet veel fut en liggen veel. Anly met haar oude botten op de honden-kussens en Ayka lekker languit op de koude tegels.
Geef ze eens ongelijk.......

Zo, even wat watermeloen bij pakken (de kersen zijn helaas op...) en jullie blogs uitgebreid lezen... en wie weet reageren.

Houdt het hoofd (en de rest...) koel en een prettig weekend!!!