Pagina's

zondag 21 juli 2013

Stukje toeren...

Wij zijn niet zulke vakantie-gangers. We wonen in een dorp in een mooie provincie met veel groen. En i.v.m. de huisdieren ben ik net zo lief thuis.......
Ik moet even wat dingen halen en ruilen en als ik toch de deur uitga kan ik net zo goed het fototoestel meenemen en even gaan toeren.

Heerlijk het groen, de bergen en dalen (soms moet de brommer hard zijn best doen...) Een heerlijke geur bij een pas gemaaid veld.

Bij kasteel Reijmersbeek staan de koeien lekker buiten in de wei. Het is 'een grote hoeve met een kasteel op de binnenplaats...'

 Oude hoeves/gebouwen/kerken en een monumentale watertoren.


Het fleurig onkruid wat bloeit.









Tekst en foto's spreken voor zich...

Op de terugweg een mooie blik op ons dorp. Een heel herkenbare kerk (voor ons).
Tis wel erg klein... ik zal 'm wat dichterbij halen...






Mocht je ook in Limburg willen komen wonen.
Ik weet nog iets leuk te koop.......(klik...)