Pagina's

zondag 24 juli 2011

Plannen?????

Plannen is bepaald niet mijn sterkste punt. Wil ik teveel???? Doe ik teweinig????? Neem nu vandaag: Man Lief is met de jongste hond (Ayka) naar een tentoonstelling (Luik/België). De dag lekker voor mijzelf (had ik anders toch wel want ML heeft eigenlijk werkweekend)  Dacht ik aan mijn glas-in-lood-fuchsia te werken.

Zo licht hij er nu bij. Alle "lood"strips zij er op bevestigd. Kwestie van achtergrondlap midden bepalen, daar alvast het "lood"op naaien. Ovaal erop rijgen/spelden. Daar omheen het "lood"zetten enz.








Vergeet het maar... Woensdag hebben we "thuis"Quilting Bee bij Pauline en vrijdag avond QB (laatste van het quiltseizoen)  bij The Log Cabin . Van het werkje wat ik de laatste tijd vaak mee neem (variahex) had ik geen blokjes meer om te naaien. In plaats van iets anders mee te nemen ....nee......weer wat blokjes knippen en plakken en ondertussen een ovenschotel klaar maken dat als ML thuiskomt we lekker kunnen babbelen en ondertussen het eten heet wordt. Tussendoor even een was draaien, andere was vouwen en de eerst genoemde ophangen.

Ach, met de QBs zal ik me niet vervelen, Vanavond eten we (hopelijk) lekker (ook maar uit het losse handje geschudt met wat er in huis is). Ayka heeft haar eerste puntje om Belgisch kampioen te worden. We hebben weer schone kleren om aan te trekken.

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.....




ML komt net thuis met hond en plankvulling.......












Smakkelijk eten en een prettige week met veel handwerk plezier.
Tot schrijfs....