Pagina's

maandag 4 juli 2011

Werkstuk op dit moment (een van de vele.......)

In het weekend ben ik begonnen met een "glas in lood" quiltje voor mijn peettante. Zij wordt in augustus 80 jaar en via haar heb ik jaren geleden "liefde" voor de fuchsia gekregen. Op een gegeven moment had ik 57 verschillende fuchsia's. Zowel hangend als staand en een paar boompjes zelf geweekt. Door de verhuizing (alweer ruim twaalf jaar geleden in de winter) hadden we hier geen voldoende ruimte/tijd om de planten goed te laten overwinteren en is er niets meer van over. Het zit in de planning (o, wat kunnen we veel willen) om er toch weer eens mee te beginnen...
Linksboven zie je het voorbeeld liggen (nederlandse uitgaven van patchwork ideeën 3/2006)

En nu is het voor mij etenstijd, even een snelle hap. Als manlief thuiskomt ga ik meteen met de auto naar het huis van een vriendin de dieren verzorgen,
Tot schrijfs...