Pagina's

maandag 10 oktober 2011

Achterkantstof

Zaterdag was er bij The Log Cabin uitverkoop. Tussen 11.00-12.00 gaf ze 50% kortin,  tussen  12.00-13.00 40% korting en tussen 13.00-17.00 30% korting.
Nu was het de bedoeling dat ik even met de brommer zou gaan terwijl ManLief met Ayka te voet naar ringtraining was. (10 km. lopen, cursus, koffie drinken en weer naar huis lopen). Om 10 uur was ik klaar met wat ik gedaan wilde hebben en er was een flinke regenbui bezig. Medelijden hebbend met ML heb ik gebeld dat ik hem vanwegen de regen zou ophalen. Nu is een flinke korting op stof heel erg meegenomen en om niet te laat bij de winkel te zijn is ML maar meegegaan en daar het niet warm was zijn de honden even in de auto gebleven (ABSOLUUT GEEN gewoonte van ons).
Het was goed druk maar gezellig, je zag die even en die.....
Dat is nu het voordeel als ML er zelf bij is. Hij deed dienst als pakezel om de rollen stof vast te houden en maakte zelf de keuze: dat vond hij een mooie kleur en die leek hem ook goed voor herfstquilts en die voor "Afrika"quilt enz.

Met dit als resultaat: M E T E R S stof voor de achterkanten, van goede kwaliteit om te handquilten en nog betaalbaar ook.