Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Quilting Bee The Log Cabin

Gisteren als afsluiting van de week de eerste QB na de zomerstop bij Jacqueline .
Om naar The Log Cabin te rijden heeft het geen zin om de auto te starten daar het bij mij "om de hoek" ligt.
Op mijn brommer met gezelschap gaan we op "stap".
Dorp uitrijden, kruispunt recht oversteken, landweg volgen (ondertussen de "grens" passeren), links en rechts Duits/Limburgs akkerbouw en landschap, ik kan de huizen van Im Langental te Hillensberg al zien.
Een hobby van Jacqueline die in een verbouwde garage uitgroeide tot een winkel met lesruimte. Deze is echter te klein geworden en wordt er druk aan een oude boerderij gewerkt om deze om te toveren tot een hobby paradijs voor ons.
We zijn met een klein groepje van 5 personen, eentje is nog op vakantie. Met "Juf" erbij 6 personen. Iedere lekker met zijn/een werkstuk bezig en ondertussen gezellig kwebbelen en koffie/thee leuten.
Als ik naar huis rij is het donker. Toch "foto's" maken. Witte puntje is een ster, rode puntjes zijn de veiligheids lichten van windturbines op Duits grondgebeid. Gele puntjes zijn van de lantaarn's van het kruispunt dat ik weer moet oversteken, gemeenteboord spreekt voor zich en als laatste van de collage ons huis met als schijnsel de t.v. die aanstaat. (hoe gek kan een mens zijn.....)
Een zonnig weekend voor de deur, geniet er allen van!
Nu lekker met de honden de zon in. Ayka meld zich al dat het tijd is voor de wandeling.