Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

WERELD DIERENDAG en.....

Elkaar ontmoet met mijn stage in Dierenpark Wassenaar. Hij werkte daar. Ik studeerde dierenverzorging in Putten/Barneveld.
Alle twee dieren liefhebbers.

Van het een kwam het ander en .. jaar geleden zijn we bewust op dierendag getrouwd.
Bovenste eigengemaakte tekening stond op de voorkant van ons "trouw"boekje en het groepje (samenvatting van onze) dieren op de achterkant.
(De scanner is in reperatie en ik heb dus foto's van foto's gemaakt, mijn excuus voor de kwaliteit, eentje is in zwart-wit omdat er teveel lichtvlekken op waren)
De jurk was van Laura Ashly met hoepelrok en schort (ik heb hem nog steeds en wil er een keer een quilt van maken). Dat de rok wijd was wist ik maar zo wijd dat hij over het paard gedrapeerd kon worden...... Voor het eerst (en de enige keer) netjes in dameszit op een speciaal zadel.
De dieren worden iedere dag verwend dus echt iets extra's nee, gewoon weer eens een bot.
En Tabby? Even heerlijk kroelen...... Zij vangt haar eigen "snoepjes" (spitsmuis, veldmuis, rose woelmuis.......................)