Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Nieuwe aanwinst.....

Gisteren hadden we de regiodag (Limburg) van het Quiltersgilde te Maasbracht. De foto's van deze dag zijn op het blog van Marion te zien. Ik weet nog niet hoe ik, ondanks uitleg van Marion, zoiets moet doen. Gelukkig kunnen we bij haar van de foto's meegenieten.
Ondanks de aanwezigheid van Quilt it & Dotty en boekenhandel Moosdijk die mooie stofjes en boeken bij zich hadden is de nieuwe aanwinst niet op deze dag gedaan....... Erg vreemd hoor voor mij!!!

mijn keuze
Ik wist dat ik vandaag naar mijn nieuwe aanwinst zou gaan kijken. Kittens van 3 dagen oud....... Het is een nestje van drie en deze twee worden het. Een lapjes poes en een grijs-gestreept met witte voeten katertje.


eten en groeien
En nu nog een paar weken geduld hebben tot ze groot genoeg zijn om op te halen. Tussendoor zal ik nog eens gaan kijken en dan mogen jullie weer meekijken.