Pagina's

zaterdag 28 april 2012

Zóóóóóóóó LIEF

Gisteren was het weer een gezellige bee bij The Log Cabin. Op vrijdag avond is de winkel ook open tot 21.00 uur en voor de bee begon was er een 'stille volgster' van mijn blog ook even gekomen. Ze begon met: "belofte maakt schuld". En ik (mijn geheugen is af en toe nog lekker dan een vergiet) probeerde het deurtje van 'moet ik onthouden' te openen om te weten wat ik nu weer was vergeten........ Maar nee.... zij had SPECIAAL VOOR MIJ wat lapjes meegenomen. Op een open dag van The Log Cabin waren we aan de praat geraakt en liet ik weten dat ik lapjes/stukjes stof verzamelde met letters/tekst er op want daarvoor heb ik een idee om een quiltje te maken. 










Uit haar eigen verzameling had ze (meer dan ik kon hopen!!!) lapjes uitgezocht die ik mocht hebben. Er zat zelfs een groot stuk bij met paneeltjes! Ik ben er helemaal stil/hoteldebotel/ziels gelukkig mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze goed fotograferen lukt niet want ze zijn al toegeëigend door deze 'jonge' dame. Haar wegduwen en rechttrekken? zo snel zijn ik en het fototoestel niet.


Nu de andere lapjes gaan zoeken. Waar heb ik ze gelaten??? Veel was het nog niet en merendeel kleine stukjes/restjes. Meteen een goede reden om het kamertje weer op te ruimen/ te ordenen (voor hoelang?)
Lieve P, nogmaals HARTELIJK DANK!