Pagina's

woensdag 18 april 2012

Tussendoortjes

Marion doet mee aan de huisjesmakerij. Niet iedere dag maar mooie huisjes met een verhaal over/voor iemand, meestal rond de verjaardag van diegene. Nu is ze zelf afgelopen week jarig geweest maar ik heb geen huisje voor haarzelf gezien en daarom ben ik in het weekend voor haar aan de gang gegaan.
Ze woont in Limburg en daarom de kleuren van de Limburgse vlag (in de "nok") wit, blauw en geel. Ze viert ieder jaar met vrienden carnaval en daarom de kleuren van deze feest-vlag (rood, geel en groen) Ze heeft een kat en is volgens mij ook wel gek op katten (de schoorstenen). Ze heeft een mooie/gezellige tuin met veel bloemen (gevel en raam). Een van haar hobby's is patchwork/quilten (quilt"blokken" op het dak en in de nok) Straks hebben we QuiltBee bij haar en het is er dan altijd gezellig en zelf is ze altijd goed gehumeurd, daarom de vrolijk gekleurde "voordeur". Ze fietst ook veel maar daar had ik geen lapje van dus die is er op geborduurd.

Ook moest er vorige week van ons quilt groepje een naar het ziekenhuis voor een operatie. Straks hoop ik te horen dat ze weer thuis is. Nu heb ik wel eens gehoord dat ze tegenwoordig liever geen planten of bloemen meer in het ziekenhuis hebben en daarom heb ik voor de gezelligheid een bloemen-mandje (ongeveer 10 x 10 cm.) gemaakt die via haar zus daar afgegeven is.

En nu naar de QB voor een steekje, koffie en gezelligheid!!!