Pagina's

maandag 8 augustus 2011

TADAAAAA.......


Ondanks de "medewerking"van mijn lieve Tabby is het toch nog gelukt om hem optijd klaar ter hebben. Zonder nachtwerk te hoeven doen (wat bij mij nogal eens voorkomt). Morgen is mijn tante (voor wie ik hem gemaakt heb) namelijk jarig.

 



(Zoals zovaak al gezegd/geschreven is: in het echt zijn de kleuren warmer)
Er is niet zoveel aan gequilt, om de bloemen en bladeren, om het middenstuk en de "lood" verbindingen naar de rand.
Dit was de eerste "glas in loodquilt" die ik gemaakt heb, wie weet komen er wel meer....

Vandaag is het echt zo een dag van Jantje huilt, Jantje lacht.



Zo is het met grote druppels aan het regenen en zo schijnt de zon weer.
Ik heb het geluk gehad om droog met de honden rond te gaan.

Met dit wisselende iets te frisse weer kleuren de druiven wel aan de kanten maar in het midden kleurt het nog niet zo.

 
Een paar jaar geleden hadden we ook een wat te koude zomer en hebben we helaas maar weinig kunnen plukken omdat het te onregelmatig kleurde per tros. We wachten rustig af, we hebben de druiven ook vooral als een natuurlijke schaduwdak, dat er lekker fruit aangroeit is mooi meegenomen.

Tot schrijfs maar weer....