Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Kerst in augustus

Vandaag moest ik nog even hier en daar naartoe en ben ik op de terugweg nog even bij The Log Cabin wezen buurten. Vrijdagavond had ik er de laatste Quilt Bee van dit seizoen maar was ik m'n foto-toestel vergeten. Deze hele week heeft Jacqueline de lesruimte ingericht met nieuwe stofjes voor de kerst. (Voor openingstijden zie haar blog)


Heerlijk om er even te neuzen, aaien, babbelen met andere bezoekers/klanten. Er zijn weer zulke leuke serries en ideeën....
Uiteraard kon ik het niet laten zonder iets naar buiten te gaan.

De twee bovenste stofjes (met hartjes) zijn van de nieuwe serrie Scandinavian Christmas van Lynette Anderson, aangevuld met beige lapjes. Mijn "grijze massa" is weer op volle toeren overwerk aan het doen......









Ook nog wat lapjes vilt meegenomen.
De foto's zijn gemaakt met een nieuw toestelletje die lekker compacht is en in de handtes past (was nog in de aanbeiding ook :-)) Met het vilt wil ik een beschermhoesje maken.



Tja, weer volop nieuwe ideeën maar het bekende pakketje tijd??? Nog steeds niet te krijgen......