Pagina's

maandag 19 september 2011

De aanhouder wint!!!

Ik ben bang dat ik tevroeg gejuicht heb want ik sta wel weer bij vrieninnen in de lijst maar nog met het oude bericht van twee dagen geleden. Op een of andere manier wordt ik hééééél ééééérg vertraagd weergegeven...... De meeste kijken daar dan niet meer tussen...... :-(

Sommige weten dat ik al even problemen heb met het "plaatsen" van mijn blog's verhaaltjes. Het leek te kloppen maar in werkelijkheid was hij (uiteindelijk) nergens meer in de lijsten terug te vinden. Van alles geprobeerd/gecontroleerd (voor zover dat ging want echt verstand heb ik er niet van). Zag je ergens staan dat als je met oude sjablonen werkte het traag/slecht kon reageren ik opnieuw het uiterlijk van mijn blog veranderd. Ergens gelezen dat als je met verouderde explorer werkte het vertraging kon geven, ik explorer ge-update. Wilde ik een spelletje doen via internet kon ik dat opeens niet meer en een melding dat ..... met java was. Dus java opnieuw gedownload/ge-update en nu lijkt het weer te kloppen. JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!