Pagina's

woensdag 28 september 2011

Klein wereldje

Vandaag geen verplichtingen dus lekker rustig aan doen. Op bed zittend een patchwork boek doorbladerend (leuk, leuk, o ja die wilde ik ook nog eens maken.............) Ondertussen naar buiten kijkend. De zon wilt zijn best doen maar er is veel mist. Onze eigen tuin is goed te zien en het is er een drukte van jawelste met vogels die druiven, restand bramen en ongedierte zoeken. Ik pak mijn fototoestel en wil ze op de foto zetten. Vergeet het maar. Tegen de tijd dat ik denk dat ze scherp zijn, zijn ze alweer gevlogen.
Alleen deze dame gaf me de tijd.
Ik zet het raam weer in kiepstand en ga vanaf het bed weer genieten van alle drukte en gekwetter en af en toe in gedachten een quilt verzinnen/afmaken.....
Prettige voortzetting van deze zonnige dag in wording.
(hier is de verwachting 24 graden C)